Lördag !

Godmorgon på er ! 
 
I morse vakna Meja först kl 4, somna om vid 5 och sedan vakna hon nu halv 7. Sova? Nej varför ska man göra de!?
 
Idag blir de ev Grebbestad å kika lite med min fina familj, de ska bli mysigt. Äta langos och bara mysa det gör väl ingenting om det är fint väder också men vad förväntar man sig av svensk sommar :) ?
 
Kvällen blir nog som vanligt lungn! :) 
 
Idag var de föresten en vecka sedan jag var ute för första ggn sedan Meja kom och när jag tänker på alkohol mår jag fortfarande dåligt ;) Jag har bestämt mig för att jag bara ska dricka endast en gång till i sommar och det är när Josefine kommer, då ska vi ha tjejkväll, sedan är jag nöjd! 
 
Idag är de även 46 dagar tills vi drar till TURKIET ,ååå va jag längat :) 
 
Hoppas ni får en fin dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0