Min dag!

hej på er! 
 
Natten tills idag börja vi med vällig här hemma eftersom skatten inte blir mätt på bröstet längre och därför vill äta hela tiden.. Meja har även börjat ta napp vilket underlättar på nätterna och på dagarna när hon bara är "snuttig" 
 
Idag var de morgon kl 7 men M var fortfarande trött och gnällig så vid 8 somna hon om igen i soffan, jag la mig bervid och blunda jag med :) 
 
Idag tog vi morgonpromenaden till snäckan där vi åt frukost :) Sedan satt vi i gräset på Gustavsberg och åt glass och gosa en bra stund. Idag har jag varit trött och Meja med för vi har sovit mkt här idag, skönt med slappisdagar också :)  Köttbullar, potatis och broccoli till middag :) 
 
Nu sätter R fast hylla här hemma, jag bloggar och Meja sitter nakenfis på golvet och kolla på barnprogram :) 
Imorgon hoppas vi att vädret håller i sig då ska vi ut på äventyr ;) 
 
lite bilder från idag och igår :) 
 

Just nu! 
 
Imorse :) 
I bullarn, Meja har koll på Vera :) 
Livs njutarn! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0