Söndag.

Gokväll i stugorna :) 
 
Igår hade vi en heldag på kusten. När jag säger till Rikard att jag vill åka till kusten säger han att vi bor på kusten. Men kusten för mig är lysekil, smögen och kungshamn typ ;) Vi sola , bada, grilla korv och hade de väldigt mysigt med semesterfirarna från Irland ;) Innan vi åkte hem tog vi en sväng i Lysekil å kolla läget , tog och en glass och njöt av de fina vädret :) 
 
Natten till idag sov jag gott , dock kände jag att jag blivigt förkyld när jag vakna  i morse va jag helt tung i huvudet och astrött.. Så de blev en slappisdag med mycket vila både för mig och min lilla skatt :) Men på eftermiddagen kände jag att jag var tvungen att få frisk luft dessutom var Meja trött så tog två flugor i en smäll och tog en promenad ner till lekparken.. Meja vakna lagom när vi var framme. Vi gunga och gunga och gunga , lite krypträning hanns också med. :) Josefine och hennes Lucas kom förbi en stund också :) Efter 1,5 timme tog vi en promenad bort till Willys och handla lite, sedan tog vi bussen hem :) 
 
Nu sover Meja och Rikard har precis kommit hem från fisketuren, och han rensar marktill :) 
 
Imorgon är det kalajs för världens finaste William ! 
 
hoppas ni haft en fin dag! Kram Johanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0