torsdag

hej på er!
 
Just nu i skrivande stund är kl 2:52 har varit vaken en timme å kan inte sova :( taknen att gå upp tidigt imorgon gör inte saken bättre.
 
Idag har vi varit hemma och tvättat vilket var behövligt! Vi hämta även ut mejas pass, hon blev så fin! :)
Vid sex tiden begav jag mig iväg å träffa mina fina syskon å käka tacos hos simme :) mysig var de ända tills rikard ringde och sa att meja var ledsen så de kom & hämta mig. Tror de bara var mammalängtan för när jag satte mig i bilen tystna hon och sedan showa hon en bra stund innan hon stängde sina vackra blå :)
 
På tal om vacker så kommer ju äntligen josefine till sverige imorgon :) ska bli så roligt! :)
 
Nej dags att räkna lite får kanske ;) kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0