Universeum!

hej på er! 
 
I morse va det Rikards tur att ha sovmorgon så vi 9 tiden när Meja ville upp gjorde vi ordning frukost och så till honom och klockan 10 väckte vi honom :) 
 
Idag har vi varit på Universeum, det var jätte länge sedan jag var där och Rikard hade aldrig varit där, så det var skoj! Så i dag har vi kikat på massa fiskar , dinosarier , tropiska djur och mkt mer. Meja satt på min mage i selen hela tiden så hon hade full koll hon med :) 
På vägen hem tog vi vägen om IKEA där vi åt lite och kika lite på barnavdelningen köpte lite smått å gott så där.. :) 
 
Nu är vi hemma, Meja har ätit gröt och badat snart dags för henne att sova. Jag ska ta en dusch och göra lite kvällsmat, bädda rent i sängen och så ... kl 21 börjar en film på 5:an "matte söker husse" den tänkte jag kika på :) 
 
Imorgon är de ny vecka och de innebär att de bara är en vecka kvar innan min fina underbara sambo går på semester med oss, det ska bli jättemysigt att ha honom hemma i 3 veckor, hoppas de fina vädret kommer då ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0