En bra dag!

hej på er! 

Vilket regnoväder det var här i tidig eftermiddag, tur att man var inne då ;)

Dagen i dag började klockan 8 vi tog oss upp och åt frukost och myste i soffan ! Kl somna om en liten stund med vid 10 tog vi oss en promenad i regnet med vera. Sedan myste vi ner oss i soffan igen!! Vi har gosat och gosat hela dagen & kikat lite på skilda världar :)

När klockan närma sig två gjorde vi oss ordning för att ta en tur på stan med min fina Jenny , William och Jennys goa mamma! vi kika i affärer och tog en fika :) Meja tyckte de var roligt att titta på william :)

Nu är vi hemma och jag har en tjej som börja bli trött, tänkte jag skulle ta mig en springtur med Vera här om en stund :)

hoppas ni får en fin kväll! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0