Fikamys och storhandling!

Hej på er! 
 
fick sovmorgon även igår också, goe unge men snart hoppas jag att vi ställt rätt dygnet för lilla fröken Nilsson :) Inte kan man sova hela dagarna fast man har sommarlov ;) 
 
Igår fika vi med Hannah och Sarah, det är alltid lika mysigt att ses. Och konstigt nog har vi alltid så mycket att prata om fast vi ses så ofta. Tiden som vanligt bara rulla i väg och pang så var klockan närmare 5 och de var dags att traska till willys för att STOR handla. 
 
Nu har vi då mat så vi klarar oss lääänge ! ;) alltid lika skön känsla att ha frysen och kylen full och att slippa småhandla hela tiden! Igår när vi stod och packa ner matvarorna jag hade Meja på armen för hon var ledsen så kom det är kille förbi, i min ålder och fråga om vi behövde hjälp med packningen. det fick han ju gärna eftersom Rikard stod och packa upp saker från vagnen och jag stod där med en arm och försökte packa :) Uppskattat till tusen!  
 
 Idag vakna jag klockan sju och tänkte tassa upp innan Meja vaknar . Har hunnit göra mig ordning och så i lugn och ro! Idag ska vi träffa en kompis som jag inte träffat på evigheter, hon har också fått barn så det ska bli vädligt  roligt ! :) 
 
hoppas ni får en fin dag allesammans och passa på att vara ute i de fina vädret ! 
 
kramar på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0