Gårdagen!

Hej på er! 

Igår när vi kom hem fanns det inte riktigt ro till att skriva här, min lilla tjej var trött och därmed väldigt ledsen!

jag och meja vakna allfall vid 7 snåret och gick då upp så Rikard kunde få sova en stund till.. Vi lyssna på musik och lekte i soffan :) Sedan bar de av ner till Gustavsberg där det var nationaldagsfirande :) Pappa var även med och sprang strandjoggen så honom kika vi ju såklart på när han kom i mål :) En fika på snäckan blev det innan vi traska hem :)

När vi kom hem la jag mig och vila en stund medans Rikard busa med Meja! Eftersom det var så fint väder så stack vi ut och fiska på eftermiddagen! vi köpte med oss sallad från Cactuz och hade de mysigt. Jag fick två abborar och rikard fick två fjersingar. Alla släppte vi i igen!

Vi kom hem strax efter åtta, då la vi oss i sängen och kika på webtv.
hoppas ni hade en fin dag!
här kommer lite bilder !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0