Livet.

Dagen blev inte alls som tänkt, de blev ingen långpromenad ensamma i regnet. Hitta inte nykeln till bilen så formodligen ligger den i rikards byxficka som är påå jobbet. å där ligger bärselen , ryggsäcken och vagnen, bra va? 
 
Hade en plan b , grannarna som bor längst upp. världens finaste grannar också dessutom. Det vill mer än gärna passa Mejsan, Så jag tog hissen upp och knacka på. En ledsen, sorgen tant öppnade och sa - du kan inte komma in, Bertil är död. 
vad gör man i en sån situation, kände mig så hjälplös men hon fick en kram och sa att jag kommer och hälsar på en annan dag. Ska man köpa en blomma kanske? 
 
vi tog oss en kort promenad i skogen, fick ha meja på armen, de bekymrena var en fis i rymden! 
 
När jag kom inte hade Sarah skickat ett med i min logg:
Du ska vara stolt över den du är, finare människa får man leta efter! Tänk att du kan vara så fin på alla sätt, en fantastiskt mamma till lilla Meja, en otroligt bra syster till dina syskon och samtidigt en underbar vän. Är så glad att jag får vara en del av ditt liv! ♥
 
Det värmde och var precis vad jag behövde !
 
meja sover på min mage och dagen blir lugn..
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0