Mysfredag!

gokväll på er!

I morse steg vi upp klockan 8 :) När vi ätit frukost och tagit på oss tog vi oss en promenad med Vera som vi sedan lämnade hemma när vi gick vidare mot stan. Meja sov när vi gick ner men vaknade lagom i stan, då gick vi till lekparken och gunga en stund för att vänta på att klockan skulle bli 11 ! :) Klockan 11 mötte vi upp Sarah på badhuset där vi spenderade ca 1.5 timme med bad och bus, det var varmt och gott i vattnet och lagom mkt folk :)

Efter badet var vi hungriga och vi testa "Kerstin på torget" en ny resturang som öppnat i gamlar rådhuscaffet, kan starkt rekomendera deras hamburgare! Vi satt en bra stund i solan och glassa och hade det väldigt trevligt ! Meja var på strålande humör fast den lilla sömnen hon hade fått under dagen. vid halv 4 tog vi oss en promenad till Gudmor som för fullt höll på att trimma lilla Alice, jag å Meja höll henne sällskap en stund innan det var dags för henne att bege sig till jobbet, jag var inte avundsjuk ;)

När klockan närma sig 5 och Rikard nästan var hemma tog jag och Meja oss en tur till ICA där vi handla lite inför kvällens mys, i form av grillad korv med bröd ute på svenskholmen.. Maja och Jacob var även med vilket var väldigt mysigt! Jacob och Rikard fick var sin makrill, men asiaterna som stod brevid håva upp fisk efter fisk.. :)

Nu är vi hemma och ikväll ska jag nog lägga mig tidigt, man blir trött av att vara ute en hel dag, men var mysigt det varit! den bästa dagen på mycket länge!

Imorgon ska vi åka en sväng till torp, Mejsan ska ta kort :)

hoppas ni har de bra! kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0