Slappfisar lördag!

Hej på er! 
 
Ush vilken natt.. Meja vakna i går kväll och bara skrek,visst inte riktigt vad jag skulle ta mig till.. hon är visseligen förkyld men det har hon ju varit innan utan att hon vaknat och varit så ledsen.. 
Idag var de min dag att få sovmorgon och de passa ju väldigt bra :) Sov till 9. då :) 
 
Efter vi ätit frukost hela familjen så börja lillan bli trött så då tog vi oss en långpromenad. Vi emaus vakan Meja och då passa vi på att kika lite på djuren.. :) 
 
När vi kom hem åkte Rikard till lysekil, han ska spela lite rollspel idag :) Så då fick Mejsan lite mat och sedan ett bad , jag passa på att duscha :) Nu myser vi framför tv:n. det blir en lugn dag i dag och hoppas på att Meja snart är helt kry! 
 
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0