Sveriges national dag !

Godmorgon på er!

Kvällen igår var jobbig, Meja hade ont i sin mage och det kändes som vi testa med allt! Hon lyckades somna när jag sjöng för henne två gånger men när jag la ner henne vakna hon och så var det igång igen. Men vi 22 tiden somna hon tillslut när jag valde att gå och lägga mig! Under natten har hon sovit dåligt, hon har velat "tutta" hela tiden och då undra jag , blir hon inte mätt eller är det bara närhet? Vi ligger ju jätte nära varann ändå!

Halv 7 valde min tjej att gå upp , då låg hon i sängen och kolla på sin pappa, krafsa lite i hans täcke och gjorde läten. Eftersom jag är piggast på morgonen var de jag som gick upp.. Till skillnad från Rikard kan jag vila på dagen och ändå sova på nätterna sedan så ;)

Idag är det Sveriges nationaldag och den ska vi inte fira med något spec så , vi ska ta en promenad ner till Gustavsberg där min pappa ska springa "Strandjoggen" där ska vi ta oss en fika och se när han kommer i mål såklart :)

Värdret ser fint ut så vi är nog ute på mycket som möjligt i dag ! Underbart!
Vad ska ni gör en dag som denna?

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0