Trött!

Gokväll!

igår fanns ingen tid att skriva.
Min lilla skatt är inne i en preiod då de bara är mamma på kvällarna som gäller, jätte skoj eftersom det hade varit skönt med lite vila när rikard väl är hemma.. men det går väl över ;)

Igår träffa vi fina Sarah på stan och fika litegrann, vi snacka och hade de trevligt som vanligt! fina fina vän åh vad jag tycker om dig! Kvällen blev ju inte spec lugn men var hemma, Meja somna väl vid 10 efter mkt gnäll..

Idag slog min lilla docka upp sina blå redan vi 8 jag som hade ställt klockan på halv 9 :) Vi gick upp tog på oss och tog en tur med Vera, sedan tog vi bussen till Herrestad där vi hälsa på Sanna :) Vet inte när vi sågs senast men det var väldigt skoj att ses :) När vi skulle åka hem och Sanna skulle till jobbet skulle vi ta samma buss men tanten på bussen bara åkte förbi, idiot! Jag fick ta en annan buss och den han som körde bussen körde som han snott den för det gick väldigt fort , hann knappt låsa barnvagnen innnan han gasa iväg!  Dåre att de ens får köra buss!?
16 års kalajs har vi också hunnit med, min älskade bror fyllde idag !


Vi ska äta pizza och bara gosa titta lite på big brother och så :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

leah hade också en sån period men tack och lov går dom över:) Inte kul för pappa när dom bara vill vara hos mamma:/ Gud vad hon växer lilla Meja så söt hon är!

2012-06-06 @ 10:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0