Bra dag!

gokväll på er !

Idag gick vi upp tidigt för vi skulle till Vänersborg och på loppis, tyvärr hade jag nog lite stora förväntningar av loppisen hitta nästan ingenting i Mejas nästkommande storlek. Vi gick ner till skräcklan som låg precis i närheten där var de hur fint som helst , satt där vi sveriges största sjö (?) och kolla ut på utsiktet och fika. mor(far) var med.

När vi kom hem åt vi lite lunch vi detta laget var Meja väldigt trött och jag också så vi somna två timmar i soffan , gott! När vi vakna blev jag en aning rastlös för vi inte var ute i de fina vädret så vi tog med oss grill, korv och tillbehör och gick ner på skeppsviken och grilla och fiska lite grann.. Det var gott att komma ut, tog mig en långis innan jag gick hem, Rikard stanna kvar en stund till efter vi gått så han kommer väl här om någon halvtimme eller så :) NU ska jag bada Meja och själv ta mig en ducsch innan big brother börjar.

Kände idag när jag var ute och gick att orken kommit tillbaka innan då jag var förkyld blev jag ju anfådd för ingenting så äntligen ska jag börja träna i veckan. springa två ggr/veckan  simma en ggn och sedan promenera så mkt jag bara kan :)

hoppas ni haft en mysig dag. här kommer lite bilder.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0