Bra dag!

Tjolahopp..

Min kära sambo har sovit så gott som hela dagen, det är inte lätt att vara förkyld och kille ;)
Jag och Meja tog oss en tur upp till Johnny som bara bor 5 min bort, där satt vi och prata bort några timmar :) När vi kom hem var Rikard vaken så då gjortde vi middag, idag blev det kyckling med ädelostsås, färskband pasta och sallad :) Vi gjorde även ett ryckande här hemma och dammsög och gjorde ordning i vardagsrummet , ställde in de nya vardagsrumsbordet och så..

Nu sitte vi och tar igen oss i soffan med en kopp te, Meja sover och snart börja big brother.! det har varit en bra dag :)

hoppas ni med haft de bra! kramar

här kommer lite bilder från de senaste dagarna !


I tisdags när vi var lite tidiga ner till stan satte vi oss en stund i hasselbacken och vänta in tiden :)

igår var mor(bror) jacob hos oss och hälsa på Meja fick stirret på Jacob och var det ända hon kolla på under hela tiden han var där :)

Meja och Hennes fina pappa, bättre pappa kunde inte lillan få ! Mina favoriter är ni!

Underbar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0