Bra måndag

God kväll !
Idag har dagen bara sprungit i väg! I morse blev Meja passad av grannarna medans jag var ute och gick en sväng med Vera och hämta vagnen i bilen som R inte hann hämta i morse då han försov sig! Det har några ggr tidigare erbjudit sig passa lillan så idag tyckre jag de passa bra ;) När jag skulle hämta Meja satt hon i farbror Bertils knä och kika på när det bakades bullar, det hade gått hur bra som helst och jag tror inte ens hon saknat mig faktiskt ;)
Vi blev kvar där upp en stund och fick nybakta bullar och det satt och berätta om sina barn och barn barn, fina grannar ! :)

När vi kom hem byta jag bara kläder och tog på Meja och gjorde oss ordning till nästa fika :) Mötte upp Emma och Emilia på stan så tog vi oss dit tillsammans. Vi var tillsammans 5 mammor från mamma gruppen som var där och det bjöds på fika och prat medans barnen busade, jag tyckte det var jätte trevligt!  Mer sånt :)
När vi kom hem var jag vrålhungrig och kom på att jag inte ätit ngt mer än bullar och kakor sedan frukost , inte så konstigt då kanske ;) ? Så vi värmde en matlåda när jag kom hem, så i dag blev det lassagne , broccoli och grönsallad med fetaost! Nu ikväll skulle även Meja bada lite var tänkt men hon hann somna innan det , hon har ju varit vaken så gott som hela dagen sovit max 40 min sammalagt så det är inte kostigt hon var trött.. Min lilla skatt!

Imorgon är det tisdag, då ska vi till öppna förskolan! vi har inte varit där på jätte länge eftersom Meja har varit sjuk , men nu är hon frisk! underbart!
hoppas ni haft en fin dag, här kommer lite bilder från dopet!
kramar
Maja och jacob läste dikt :)
Pappa och Syster sjönt "barna tro"
Smörgås tårta!
det fina paret sarah och doffe :)
Susanne och Kevin :)
<3
sötis
steff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0