Dagarna som har varit

hej på er!

Har varit väldigt dålig på att uppdatera den senaste tiden , men de har inte funnits ngn tid helt enkelt :)

Dagarna i stockholm flög i väg, massa skratt, god mat, shopping och sol :) Vi åkte hem på söndag em och då tog vi ett snabbtåg som tog 3 timmar i stället för 4. Sista tiden var Meja bra trött och jag med för den delen det var lite meck att underhålla henne , men det gick bra! Vår fina Rikard kom och mötte oss vi tåget :)

Måndag: Rikard var ledig och vi alla sov underbart gott på natten så vi åkte till Lyse en sväng och hälsa på Rikards familj, hela familjen var där så det var kul :) Kvällen spendera vi med fam bergman/stensson , vi åt tacos och hade de trevligt som vanligt :)

Tisdag: Då åkte vi hem till mor och hade en heldag där , grilla och hoppas studsmatta .. Rikard och Jacob var och fiska :) Mysdag på alla sätt och vis!

Onsdag: Igår hade Jag och min fina vän en heldag ute , så som vi alltid hade förr.. piknik och sitta ute i solen och mysa. Vi börja väl dagen kl 10 och gick ner till affären sedan gick vi en promenad, värmde lite mat (till kevin) och sedan placera vi oss på en filt i solen , gjorde en bra skuggig plats till kidsen och där satt vi några timmar och bara njöt. korv grillning blev det också ! När vi var hemma var kl över 4 och jag kände i ansiktet och på armarna att solen hade tagit bra.. :) På eftermiddagen kom pappa och hälsa på , Meja bada och jag gjorde kyklinggryta :)

Idag: Inatt har Meja sovit sådär , usch jädra förkylning kan den aldrig ta slut?? hon har vela liggga och snutta hela natten typ.. Vi gick upp vid tio tiden och tog en promenad med Mia och Tilda :) När vi tillbaka hade ventilations killarna varit här som de skulle men grejen var att jag lämna dörren öppen när jag gick och det hade låst , jag hade inga nyklar med mig! Surt! fick ringa dom så kom de och öppna så de var ju tur de löste sig ;) resten av dagen blir lugn, nu vill ju ja att meja ska bli frisk!

hoppas ni alla mår bra kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0