Dopdagen !

Godmorgon på er!

Idag har jag varit effektiv, bannemig ;)
Vakna vid 5 tiden av att jag var pigg Meja har sovit på sin pappas sida av sängen i natt så jag har brett ut mig och kunnat sova tungt utan att vara rädd att Meja ska vakna. Men stax efter 5 vakna hon och fick lite mat och somna om så gott igen..

jag tassa upp och tog mig en tur med Vera i skogen, hon sprang som en ganlning och det händer inte allt för ofta att vi tar oss en promenad bara jag och hon , konstigt va? ;) Vi tog med hennes frukost ut som jag kasta över en stor yta i skogen bland alla vitsippor, hon leta och leta ja säkert en halvtimme gick hon runt och leta mat ;)

När vi kom in så gjorde jag ordning en satts med bröddeg , det är så lätt , gott och nyttigt bröd som bara tar en timme att göra , perfekt om man vill lyxa till de lite :) har även varit nere i tvättstugan och lagt in tre maskiner tvätt tänkte när jag ändå var i farten så ;)

Igår var de fullt upp vi var iväg och handla med Rikards kusin, Sandra! Hon som sagt har tagit på sig ansvaret för smörgåstårtorna och det blev toppen fina ! Hoppas bara de räcker nu med de måste de väl göra ! :)
Vi var även en sväng hos Jenny igår och under tiden jag och rikard var och handla stanna Meja kvar där en stund och när jag kom tillbaka sov hon så gott i famnen på Jenny :)

Kvällen gick fort i går och vi lyxa till de med räkor och egentligen skulle vi ju fixa och dona nera i församlingshemmet men vi hade en trött liten tjej som inget hällre ville än sova så vi la henne i badet en stund och sedan så somna hon sååå gott efter de i sängen!

nej nu ska jag göra mig ordning här , det kommer bilder från dopen i kväll eller i morgon för er som är intressade :)

kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0