En bra dag !

hej på er!

I morse vakna vi kl 6 trodde inte det var sant men vi kom upp och jag fick i mig frukost sedan myste vi i soffan tills skatten blev trött igen då gick vi in i sängen och la oss och sov till 10 ;)

När vi vakna tog vi oss en tur med Vera och sedan fortsatte vi ner till stan där vi mötte upp min fina pappa :) Han bjöd på thaimat och sedan gick vi och kika runt lite i affärer. Dagen rulla på i ett snabbt tempo och när vi kom hem så börja vi med maten idag severades kycklingfile sås , bulgur och borccoli i Behrendzs resturang ;) det var gott tycker jag!

När vi ätit var kl 18 och då börja skatten bli trött men ville hålla henne vaken till allafall 19 men de gick ikke, hon somna inprencip sittandes i mitt knä och då kunde jag inte med att hålla henne vaken något mer. Jag la henne i sängen och tog på mig träningskläderna och stack upp på ett powerwalk/ jogging runda med avslut spring i trappor och annat jobbigt ;) Jag och Meja var ute ca 50 min och det var väldigt skönt ! När jag kom hem vakna Meja och ville inte vara någon annan stand än hos mig så fort Rikard skulle ta henne blev hon jätte ledsen, så de blev en snabb dusch för min del ;)

Men nu har hon äntligen somna och jag ska njuta i lugn och ro (hoppas jag) framför Bigbrother!

hoppas ni haft en fin dag!
kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0