Helgen!

hej på er

Fredagskvällen var super mysig. Goda kräftor och fina Vänner! Minstingarna bada i en liten pool och det var väldigt uppsattat. Meja sköt av Skratt när det skvättes vatten på henne :)
I samband med myggen kom tacka vi för oss och åkte hem. Vi hade en trött Meja i bilen som jag fick Underhålla med sånger, tur vi har hennes cd-skiva med barnsånger bilden :) Vi somna gott alla tre när vi la oss i sängen.

Lördag: Alla sov länge men oj va varmt det är i sovrummet trotts fläkten är igång. När vi tagit på oss och gjort oss ordning, packat badkläder och lite annat stack vi iväg till bjursjön där vi rastade hundarna det va uppskattat. När vi var klara där åkte vi vidare mot skår som ligger alldeles vi lysekilsfäjan, där har vi varit och badat sedan jag var lika stor som Meja. dagen var toppen Mamma, Maja, Jacob , Mormor och bosse var med förutom min fina familj :) När kvällen kom och vi var nöjda med sol åkte vi hem till min mormor där det bjöds på middag. Hur gott som helst! :) Sedan åkte vi hem och sov.

Söndag och morsdag! Rikard hade ställt klockan så han skulle upp innan mig och göra frukost på sängen , men han hörde den inte så jag fick väcka honom ;) Men frukost på sängen fick jag och vi låg alla tre i sängen en bra stund och myste och busa :) Sedan åkte vi ut till Mamma och spendera dagen där. Rikard och Jacob var iväg och fiska och Jacob fick tre fiskar , inte illa :)
När vi kom hem på kvällen gjorde vi fruktsallad till kvällsmat :)
Sedan såg vi på bigbrother , tyckte dock det var synd att lars åkte ut men bra att marcelo åkte. Nu håller jag på Hanna J. Vilka hejjar ni på?

Måndag: Idag vakna vi strax innan 10 rätt okej ;) Vi har en slappfisar dag idag eftersom vi flängt runt så hela helgen behöver man en dag och vara hemma och bara ta de lungt , dessutom är lillan lite gnällig i dag så det är bara bra ;) Vi tog oss en promenad med Vera förut och medans Meja sov satt vi utanför och läste tidning till hon vakna. Har ätit lite lunch annars har vi bara gosat en massa i soffan , nu ligger hon i sin babysitter och börjar bli aningen arg så dags att roa henne. får ladda upp lite bilder sedan på helgen när jag får tid :)

Ha en fin dag, kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0