lördag

Godmorgon på er!
Dagen igår var väldigt bra, vi hade en heldag i Lysekil där vi först träffa Stefan och Andreas och sedan Jenny, Martin och William. Det blev grillning och massa prat, det var en trevlig dag med gott väder :) När vi kom hem myste vi ner oss i soffan, Meja var till en början väldigt pigg och glad efter en drygt en timmes sömn i bilen men till slut gav hon upp och somna på min mage i soffan, underbara fina lilla skatt!!
När Big brother var slut såg jag fram emot att få sova, tror jag somna på två röda också!

Idag vakna Mejsi halv 4 och ville ha mat och efter det har jag inte kunnat somna om , efter jag legat och kikat på mit undervärk , pussat och gosat börja jag bli hungrig så nu vid 5 gick jag upp och gjorde lite frukost till mig själv. Och här sitter jag nu ensam pigg, medans alla sover. Egentligen skulle jag ju få sovmorgon och Rikard skulle upp 7 och tvätta men nu kan ju lika väl jag göra de som ändå är uppe, om jag inte somna om vill säga :)

dagen i dag ska nog spenderas ute kan jag tro, de skulle ju bli fint väder tror både Rikards pappa och Min pappa hade planer på att träffa oss ( Meja  )

hoppas ni får en fin dag ! kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0