Onsdag!

Hejsan svejsan.

För ca 1,5 vecka sedan börja vi lägga om kosten jag och min kära sambo och idag vägde jag mig - 3kg! ändå har jag den senaste tiden inte rört mig mer än på promenadera med Vera. Nu när vi blir helt friska blir det simnig och joggig också ;)

Idag har vi haft en bra dag, klockan stod på 8! Det är skönt att komma upp i tid , vi tog oss en morgonpromenad på vägen hem tog vi vägen om ICA och handla lite inför luchen! När vi kom hem duscha jag och sedan gosa vi ner oss i soffan, Meja somna en stund och tog de lungt!

Jacob var här och hälsade på idag så vi gjorde sprödbakad fisk , potatis och kall sås till lunch , det var väldigt gott. Seda tog vi oss ner till stan där vi träffde Sarah och Anki på en fika. Som vanligt väldigt mysigt. Men nu får allt Ankis lilla pyre komma till oss, är så nyfiken! Rikard kom och hämta oss i stan och nu har vi bara tagit de lugt här i kväll.. Snart blir de KF (killfritt) älsko ska på bio så jag och Meja ska mysa ner oss i soffan här om en stund, först ska hon bada så somna hon nog stax efter de! :)

hoppas ni får en trevlig kväll! kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0