Onsdag!

Hej på er!

trotts två dagar av nästan bara vara hemma, vi har ju faktiskt varit ute på promenad också , det kommer man inte undan med när man har hund, hur sjuk man än är, men frisk luft dör man ju inte av heller ;)

Vi vila mestadels av dagen i går, Meja har dock svårt att slappna av och sova mer än 30-40 min och de är vart som helst inte ens i vagen brukar hon sova längre, varför ?

Igår när Rikard kom hem så var vi på dopsamtal , prällen var jätte trevlig och jag tror det kommer bli ett fint dop på lördag :) Igår klippte vi även Mejsan för första ggn , det var änna dags att göra något åt luggen för den hängde bitvis i ögonen , jag tyckte hon blev så fin :)

Idag hade jag tänkt gå upp vid 9 men eftersom jag sovit dåligt i natt och haft hon i halsen och kroppen så stängde av larmen , men va hjälpte de när min älskade lilla sketonge ville upp 8 ? :) Så nu har jag plockat ordning i köket och ätit kvällsmat , nu ska jag gosa ner mig i soffan med min lilla tjej innan vi tar oss en promenad :)

hoppas ni får en trevlig dag :) massa kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0