Regn!

Hej på er fina ni!

dagen har rullat på i samma takt som alltid fast vi inte gjort så mkt ! När vi ätit våran frulle tog vi oss en långpromenad med Jenny! Jag blev anfådd för ingenting, och backen upp till oss var som en mardröm , var yr när jag anlänge innan för dörren och så fort jag kom in värmde jag min lunch!

Resten av dagen har bestått av mys med Meja och sedan däcka vi två i soffan en bra stund , skönt så kanske man blir helt frisk snart och skönt för Meja som verkligen behöver sova.

Nu ska vi börja med maten tills våran goa Rikard kommer hem , i dag blir det korvstorganoff och bulgur ! Har aldrig testad med bullgur till innan så de blir spännande :)
Kvällen blir nog lugn idag en kvällspromand i vanlig ordning annars ska jag försöka lägga mig tidigt :)

krama Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0