Sol sol underbara sol!

Gokväll på er :)

Herregud vilken bra dag jag haft i dag!

Vi vakna kl 10 idag åt frukost och tog på oss och gick ut med Vera en stund, men va jobbit de är för henne i värmen så de blev en halvlång promenad för henne på fm. När vi lämnat Vera fortsatte vi promenaden mot standpromenad men först tog vi vägen om Lucas och att och tjöta lite med honom i solen medans Meja sov i skuggan! :)

vi 1 mötte vi upp min Fina vän Sarah som hade med sig jordgubbar, vatten och annat gott :) Vi satt i solen och gotta oss i flera timmar och hade det jätte mysigt, som vanligt ! När vi sedan gick hem satt jag å meja ute i solen och vänta på Rikard :)När han kom hem tog vi oss direkt en sväng till bjursjön så vera fick svalka sig , det var gott att bara få sitta i skuggan efter all sol, och jag har allt fått en härlig bränna;)

hoppas ni haft en fin dag i solen, nu ska jag ta hand om min missnöjda dotter här :)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0