Sommar !

Hej på er!

Idag hade vi ställt klockan på 8 men vi (Meja) vakna någon min innan :) Vi tog på oss och jag åt lite frukost sedan bar de av på en promenad, vi tog vägen om Jenny och tog med oss Alice också:) Vi gick den turen som vi brukar gå oftast alltså strandpromenaden så man kommer ut vid emaus! Det är så himla vackert ute nu och man får så mkt energi !

När vi kom hem busa vi lite grann och vid 12 tiden somna Meja bara typ 2 min och sedan vägra hon sova igen, så jag gav upp till slut och gjorde ordning lite lunch till oss., men det var inget som passa lilla damen. Så nu, två timmar senare somna hon här i soffan .. funderar skarpt på att ta en lur jag med är änna trött..

Ikväll blir de promenad som står på schemat får de om vi går å hanldar lite också kanske, det behövs :)
HOPPAS ni får en fin dag, vi hörs säkert sedan.
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0