Tisdag

Hej på er i solen :)

Idag ställde vi klockan på 7.30 tassa upp och gjorde mig ordning åt frukost och gjorde mig klar för att sedan väcka Meja som sov fortfarande men tyvärr blev de ingen promenad så vi gosa ner oss i sängen , Meja var dessutom redigt förkyld och värst är de ju på morgonen..
Meja somna om efter en stund och när hon vakna åt jag lite lunch , Meja ville inget ha idag utan var med sugen på att dricka vatten..

Sedan tog vi oss en långpromenad i det fina vädret det var mycket folk på strandis i dag som låg och sola och gotta sig, en och annan bada faktiskt :) När vi kom hem satt vi ute en stund tills Meja vakna då testa vi gungan som är utanför på gården och den var uppskattad, hon tjöt av glädje när jag gunga henne :)
Nu är vi igen och ska busa lite och jag ska försöka städa :)

Ikväll tänkte jag att vi ska åka någonstans och grilla och promenera när Rikard kommer hem ,vi får se vad han har för planer :)
hoppas ni har de fint !
kramar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0