Tisdag.

gokväll på er!

Idag starta dagen kl 9. När jag och Meja låg å gosa i sängen knacka de på dörren men när jag väl fick på mig morgonrocken så var personen i fråga borta, undra vem det var ?
Efter grötfrukosten tog vi oss en promenad, det var bra promenadväder i dag så vi tog en långa slingan som tar lite mer än 1 timme :) Eftersom Meja sov när vi kom hem så satt vi utanför en stund tills hon vakna.
En snabb dusch blev det när vi kom in och lunch, sedan var de bara att bege sig ner till öppna föskolan :)


Som vanlig var det trevligt där och Meja tyckte de var roligt att kika på de andra barnen :) Innan vi tog bussen hem tog vi vägen om Willys där vi handla lite mat. Idag blev de pannbiffar med fetaost , sallad och tatziki hur gott som helst :) resten av kvällen blir lugn med mys i form av jordgubbar, kivi och bigaroer :)

Imorgon ska jag har en heldag med min fina pappa.. ! 
hoppas ni haft en fin dag :) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0