Tisdag!

Hej på er!

Dagen i dag har rullat på som bara den!
Vi vakna väl vid 9 tiden , jag åt lite frukost och sedan tog vi oss en promenad med Vera !

Det var kvavt ute så var helt svett när jag kom in så det fick bli en dusch och Meja bada under tiden :) Sedan var de bara att ta på sig och bege sig av mot stan och till öppna förskolan. Vi fick följe av Jenny och alice en bit :)
På öppna var de som vanligt massa underbara barn och goa mammor!

Efter öppna tog jag en tur på stan och köpte förvarings lådor till Mejas rum och två böcker (barnkammarböckerna ) När vi kom hem gjorde Rikard mat och sedan tog han med sig vild djuret och Meja på en promenad medans jag städa lite grann, blev inte klar så får fortsätta imorgon :)

Nu ska jag snart sova , har en liten tjej här som inte somnat än hoppas hon somnar när vi går in i sängen..
Imorgon ska vi eventuellt till Emaus med öppna förskolan , grilla korv och så om vädret tillåter, hoppas de !

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0