Trött & Nöjd

gokväll i stugorna!

Jag har redan placerat mig i sängen tillsammans med min Lilla goding som är trött men har svårt att sova., Rikard ligger också här bervid och vi ska snart kika på film :)

Dagen blev väldigt lyckad tycker jag , det kom jätte mycket folk vilket var väldigt roligt! Var rädd att smörgåstårtorna inte skulle räcka men vi fick faktsikt en hel tåra över, synd att vi bara har "ätardag" på lördagar då ;) Meja fick jätte jätte fina presenter av alla , och ingenting var likadant så det kunde inte bli bättre !

Tack alla som var med och gjorde Mejas dop till ett fin minne!

Liiite bilder från dopet har snott dom av min syster för jag har inte orkat föra in mina från kameran än., det får bli imorgon :)


Mamma och alla syskonen Behrendtz :)

Brorsan och hans fina Olivia!

Underbara Maja

Gänget , å jag vet jag ser gravid ut men de är jag inte längre... ;)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack för idag hjärtat! Är så glad för att vi fick vara med på Mejas dop. Fina, fina ni! Det var så trevligt och otroligt fint dop!

Och du, du ser inte alls gravid ut! Du strålade som en sol idag min vackra vän! <3

2012-05-12 @ 22:21:50
URL: http://sarahloove.blogg.se/
Postat av: Susanne - mamma till Kevin

Tack så jätte mycket Johanna och det var ett jätte fint dop :-)

Du är så vaker min vän och du ser inte alla gravid ut.

Vi får ses snart.

2012-05-13 @ 18:11:55
URL: http://www.snusenbusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0