Trött.

god morgon på er!

gårdagen blev inte så lugn som tänkt. På eftermiddagen när Rikard kom hem åkte vi och handla mat som vi behövde och dricka och sånt till dopet ! Först till ö&b och sedan till Willys!
När vi kom hem var kl 8 typ och jag baka bröd , det blev jätte saftig och gott och det var inte alls spec svårt att göra och snabb gick de också dessutom var de väldigt nyttigt :)
Effter kvällsmaten gick vi och la oss för att somna tidigt för en ggn skull, annars brukar vi kika på bigbrother på kvällarna.
Men hur jag en låg kunde jag inte somna , låg och fundera på massor av saker som alltid på kvällarna eller nätterna , inte jätte smart tidpunkt kanske ;)

Men vi två tiden somna jag nog , och vakna nu vid 8 underbart! meja ligger här och snackar blevid mig i sängen och jag hoppas snart att hon vill sova en stund till , det vill jag!!
Dagen i dag blir jädrigt lugn, skulle träffat sarah men vi får nog vila upp oss i stället.. I em när rikard kommer hem ska vi kika på lite kläder till honom som han ska ha på dopet!

hoppas ni får en fin dag!
kram

Kommentarer
Postat av: Emma, mamma till Emilia

Kom till öppna idag kl 11! :) det är ju protest för att inte lägga ner öppna förskolan!!

2012-05-10 @ 09:39:20
URL: http://emmalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0