det blir en dag på stranden!

hej på er !

Imorse vakna Meja halv nio och inatt har hon velar ligga nära så jag var trött men när vi väl kom ut piggna man ju till , stor bidrag har ju det fina vädret! Vi tog på oss åt frukost och sedan tog vi en sväng mer Vera :)

När vi lämnat Vera fortsatte vår tur ner till söderskolan där vi mötte upp Emma och Emilia för att sedan gå till stranden och där tillbringa vill hela dagen med sol, bad (av fötter) och massa bus med våra underbara ungar. :) Meja och Emilia gilla att titta på varann !

Dagen sprang iväg och vid 15 tiden gick vi hemåt , och det kändes lite här och var att solen satt sina spår ;)
När vi kom hem åt vi middag , kött och sallad blev det och jag var vrååålhungrig så det satt inte fel. Under tiden Vera och Rikard var ute bada/duscha jag och Meja eftersom båda var fulla av sand. Meja plaska som aldrig förr och nu har jag en väldigt trött tjej här :)

Kvällen blir lugn , till kvällsmat ska vi äta pannkakor, de var längesedan! 

kramis

lite bilder..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0