Bra dag!

gokväll på er!!
 
Idag har vi varit ute på tur, första stoppet va i tresdags center där vi kolla på barn grejor, har ni inte varit där så är det ett hett tips, det har ALLT och lite till :) Sedan åkte vi vidare till rikards önskemål snäjk där han var i himmelriket och kolla på fiskegrejer under tider underhöll jag och meja oss genom att leka på golvet och kolla på gosedjurs hundar! frågar man Meja " vad säger hunden?" säger hon vov! :) 
 
Men anledningen till att åka iväg var faktiskt att vi skulle köpa nytt däck till vagnen, den hade fått punka! så det gjorde vi på beginners. sedan gick vi runt och kika lite så shoppa ingenting idag mer än ett par fina leggings till Meja som jag hitta på ICA faktiskt! Väl hemma satte vi igång att tvätta och börja med maten. idag stod älgstek på matlistan och det har varken jag eller rikard gjort innan så det var skoj. 
 
Idag har det varit en sån dag jag känt mig jätte jätte trött och inte haft någon energi , varit sugen på sött och bara velat sova, men ändå har jag känt mig rastlös och velat röra på mig. kanske ska lyssna lite på kroppen och hoppas jag är piggelin imorgon :) Innan Meja somna var det massa bus och stoj , gröt, och bad i vanlig ordning och idag somna hon med vällingen så det var en lätt nattning idag :) 
 
Under tiden rikard la Meja passa jag på att städa så nu är det skurat i kök, vardagsrum och Mejas rum och ordningplockat överallt. Efter jag tagit en dusch va maten klar och det smaka väldigt gott!! Nu ska vi mysa ner oss i soffan här och kika på webtv :) hoppas ni får en trevlig fredagskväll, kram på er!
 
 
två gamla bilder, men tycker de är fräsiga:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0