egen säng!

Gokväll! Igår va vi hos min pappa och hälsa på, meja och jag! Vi sov över och natten va sådär ;) meja va vaken stundtals och de va väldigt trångt! Men mysigt! På morgonen hade pappa gjort ordning frulle och grejer, precis som när man va liten! :) vi tog en tur till loppisen där vi mötte upp rikard :) idag fynda vi (jag) en del :) när vi kom hem la vi oss för att vila jag och meja vi sov som två stockar i två timmar!! Under tiden hämta rikard en byrå som vi ska ha istället för tvbänken jag är nöjd med resultatet :) när vi vakna tog vi oss en promenad till willys där vi köpte kex och ost som vi ätit ikväll :) nu ligger jag i sängen och ska sova! Imorgon ska jag jobba 8-21 . För någon vecka sedan bar jag in mejas säng i vårt sovrum så idag är de första ggn hon ligger där på kvällen. Kanske båda sover bättre, vi får se. Tycker de vsr tomt nu när jag la mig... ingen att krama om! Sov gott allesammans. :)
Det ser bättre ut i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0