En bra dag!

Hej igen! har frågat förut men frågar igen.. varför blir min text som jag skriver en ända gröt!? förr kunde jag välja teckensnitt kursiv och då blev det inte så men nu har det ändrat om så nu vet jag inte hur man ändrar, om man kan ändra? det är roligare att läsa när det inte är grötit! Idag gick vi milen med sarah och Milo, det var väldigt gott att komma ut! Under tiden vi gick på strandpromenaden körde polis bilen fram och tillbaka fram och tillbaka med sirener och blåljus ja i säker 20 min., så istället för att går bakom gbg vägen hem från ICA tog jag självkart den gbg vägen, å ja jag är jävligt nyfiken ingenting jag skäms över, är man inte det får man ju inte veta något och på det sättet kanske jag hjälpte poliserna att få fast tjuvarna!? För det sökte efter två killar med huvtröja och det var precis det jag hade sett 10 min innan polisen inte för att jag vet att de var dom men jag sa till polisen va jag sett.. det var ute med två polis bilar och polishundar , så det var ett jädra pådrag! Sedan när jag kom hem stod hsb tanten utanför och det rörde sig sectioritas runt om hemma och tydligen var det min goa underbara granne som blivigt rånad. :( Stackarn ! När vi kom hem gjorde vi ordnig köttbullar till lunch :) sedan vila vi en stund , skulle egentligen städa med det kan jag göra i morgon ! :) När vi vakna igen så busa vi lite och så åt jag snabbt innan rikard kom hem från jobbet, gissa om någon blev glad?? pappa papa papa pappa pappa är det jag hör hela dagarna "kan du säga mamma" "-pappa" underbara lilla Meja! När rikard kom hem stack jag på spinning och min bror skulle bli stolt över mig när han såg att jag höll mig på en puls mellan 70-80 hela tiden ;) Ikväll blir det lunga gatan , rikard håller på att lägga meja sedan blir det mys här hemma! eftersom rikard är ledig torsdag fredag så känns onsdagar lite som fredagar ;) hoppas ni haft en lika bra dag som jag ! KRAM påer !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0