.

Gokväll! 
 
tror jag fått ordning på texten nu! Lite roligare och frsmför allt lätttare att läsa!? 
 
Dagen börja inte spec bra! Rikard hade glömt stänga av sitt larm, meja vakna och jag tänkte byta hennes kissblöja i sängen medans hon drack välling men hon hann kissa, mitt menshumör och rikards morgonhumör och mitt uppe i allt en flåsande hund som var törstig men inte insett att hon hade vatten i sin skål!! Jag tog en tur med vera innan jag drog ner tilö gymmet och körde crosstrainern gott att svettas :) dusch och bastu blev de :)
 
Rikard och meja hämta mig och vi åkte vidare till öppna förskolan men efter fikat börja meja bli trött så vi åkte hem stra  eftet 11. De tog inte lång stund innan hon sov i bilen och fortsatte sova när vi bar upp henne, jag passa också på att vila!
 
När vi vakna igen gjorde vi lunch och sedan åkte vi upp tilö bulid där vi tog en promenas med mamma! Meja var lagom road i vagnen ;)sedan stod torp på schemay och vi åkte även en sväng till rotan :)
 
 
Resten av kvälen har varit lugn meja har dock haft svårt att somna men efter många om och men kröp hon upp på min mage och sten somna! Nu sover hon i sin säng och jag ska också sova. Imorgon är de baby sim får se om vi kommer iväg på de :)
 
Natti natti!
to

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0