Lördag!

Hej på er!
 
Dagen har varit bra. Som sagt blev de lite träning i förmiddags, gott att få träna lite! 
När vi kom hem kom mamma på besök och sedan tog vi oss en tur till min mormor där stora delar av släckten samlades och åt go mat och hade det trevligt :) 
När vi kom hem igen gjorde jag ordning kvällens mat och sedan kom Maja och Jacob och åt och vi hade de trevligt. vi kolla på film och myste.
 
Meja hann vara med en timme och då var det show time på hög nivå, hon hade inga problem att somna ikväll ;) 
Nu har Maja och Jacob åkt hem och jag ska snart sova. Imorgon är det min tur att få sova lite längre :) VI ska även åka till silverfallet är tanken och ha med lite matsäck och sånt, ska bli jättemysigt!! 
 
hoppas ni haft en bra dag! 
kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0