Måndag!

Godkväll påer! idag har vi inte varit hemma mycket, men det har varit en bra dag! Mamma kom och hämta oss efter frukost och vi tog en promenad i ljungkile som var 9km. Vi åt lunch och Meja greja och lekte med katterna! :) Dessutom sov hon säkert 2.5 timme ute och på promenaden! När vi kom hem tog jag ett snabbt mellis och sedan gick vi ner till Mejas fina gudmor och snacka en stund innan det var dags för mig att gå vidare till gymmet och lämna en glad Meja hos Jenny! Kettlebellts stod på tränings schemat idag och jag tyckte nog det var jobbigare än någon annan gång ;) Men det är ju såå skönt efteråt! Emma och Sarah kämpade på bra, mina tjejer de! :) När jag kom hem stod Meja i badet och jag börja med maten och tog en dusch. Meja var jätte ledsen och det tog över en timme att somna henne, tänder på g och bajs som fräter sönder lilla rumpan på henne! Nu sover hon allafall och jag har ätit min lax middag. kvällen blir lugn! hoppas ni haft en bra dag :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0