måndag!

Godmorgon på er! Två dagar i rad har meja gått och lagt sig vid åtta i sättet för sju vilket resulterar till att hon vaknat en till två gånger på natten och fått välling för att sedan somna om! Innan kunde hon vakna och så va de show time mitt i natten ;) kanske ska man lägga om sovtiderna på dagen en aning? Igår spendera vi hela dagen i brastad hos jenny, martin och lilla william :) trevligt som alltid :) vi åt tacos och gick en sväng till lekparken med barna. Meja hade dock vaknat på fel sida så hon var mestadels gnällig, man kan inte vara på topp jämt :) när vi kom hem tog jag mig en långpromenad med vera, bobby och johnny skönt att slippa allt gnäll för en stund! ;) Dagen idag blir lugn vi ska ta oss en långpromenad om en stund här efter frukosten :) annars ska jag försöka städa här hemma och ikväll blir det träning! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0