Onsdag kväll!

Hej i gen på er! 
 
Nu sitter jag här i soffan och slappar efter en ducsh ! Jag och Meja la oss och vila en timme och det var vädigt gott och mysigt, och det mysigaste var nog att Meja somna på min Mage, kom och tänka på att hon alltid låg så när hon var riktigt liten , min lilla goa tjej! 
När vi vaknat så hörde Mamma och Maja av sig om träning och varför inte, så efter lite middag stack jag i väg och träna lite body balance, det var första gången och det var jobbigare än va jag trodde och inte sista gången jag går på de passet heller! 
Medans Mamma och Maja basta korde jag  30 min corss, gott att svettas lite extra! 
 
/Snart blir det aggknackemacka och sedan sova, imorgon blir de jobb 7 till 15 ska bli skoj! 
 
hoppas ni har de bra! kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0