Söndag!

Japp då va de söndag igen! 
 
Idag fick jag sovmorgon vilket var väldigt uppskattat !
Idag hade vi planer på att åka till älgfallet som ligger i bullarn på gränsen mellan sverige och norge :) Det var mulet när vi åkte men när vi kom fram var de SOL :) helt underbart väder och fallet var jätte fint! 
 
Meja satt i ryggsäcken och hade bra uppsynd därifrån och var rätt nöjd med livet :) vi grilla korv och njöt av de fina fallet.. 
Lagom till att solen börja gå ner åkte vi hem och jag somna gott i bilen! ;) Tyvärr gjorde Meja också de.. 
 
I em har vi inte gjort så mycket skulle egentligen tränat men jag hitta ingen motivation till det i dag så rikard stack i väg och fiska en sväng i stället. Eftersom Meja sovit i bilen hade hon inte alls någon plan att sova kl 19 när hon brukar så hon fick vara upp en stund till..
 
Nu ska jag snart sova, imorgon står lååååångpromenad och städ på schemat, förstår itne hur det kan bli stökigt så fort här hemma!? :) 
 
 
sov gott och hoppas ni haft en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0