Tisdag.

Hej på er! 
 
Igår var Rikard hemma med oss, han ville ta hand om sina tjejer när vi inte mådde bra och det gjortde han väldigt bra! Han tog ut Vera , fixa mat somna Meja och va så där go som bara han kan vara! 
 
Efter en dag med vila kände jag mig ju bättre och på kvällen börja jag bli lite smått rastlös, vilken tur att Meja vakna efter en timme då och var vaken med oss till vi gick och la oss ;) 
 
Imorse vakna vi 9.20 helt okej , men hade ändå sett att Meja fick somna vi 19 tiden, hon mår ju bäst av de ! Vakna med huvudvärk som gjort mig påmind hela dagen annars har det varit en väldigt lugn dag , Meja har varit lite gnällig men ingen diarre idag så jag hoppas snart hon mår bättre så vi kan komma ut igen :) 
 
Föresten imorse när rikard skulle till jobbet vakna Meja av väckarklockan och blev totalt helt förstörd över att rikard skulle gå , hon skulle till vilket pris som helst upp till honom. Tur att mobil och babblarna finns. :) Den första hon kolla efter när vi gick upp i morse var just rikard.  
Och nu i em innan rikard kom hem har hon krypigt till sovrumsdörren och till ytterdörren och bankat, lilla tokunge, Inte så konstigt att hon blivigt mer "pappig" rikard är ju hemma mer än vad han jobbar nu när han är pappaledig och på kvällarna när han kommer hem är det ju bara Meja som gäller :) 
 
Hoppas ni haft en bra dag! Kramis! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0