Torsdag!

gokväll i stugorna, här sitter jag med en snattrande Meja brevid mig i soffan! Nej hon vill inte sova för hon sov faktiskt en stund i bilen förut  , bra va!? :) 
 
Igår kväll när vi gick in och la oss vakna Meja och innan hon somna var kl minst 00.30 och i morse ringde klockan 05.30. trodde jag skulle vara tröttare men, jobba till 15 idag. alltid lika mysigt att jobba på Turingen, så fina allihopa! Efter jobbet hälsa jag på Tommy, en kompis som jag inte träffat på några år, de va skoj! ;) 
 
Vad har jag gjort mer!? rikard och Meja mötte upp mig i stan då jag boka tid för tatuering, så mina vänner på tisdag kl 15 så jädrar. är lite smått nervis, vet ju hur ont de gör! Men men den som ska vara fin får lida pin, ni får se resultat när det är klart ! när vi ändå var ute och åkte tog vi en sväng till mamma och träffa deras nya familjemedlem , lilla alice en liten hundvalp, så söt ! det bjöds på go mat :) 
 
 Japp de var min dag de, hur har er dag varit? 
 
kram kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0