inte som planerat

Hej på er! Redan söndag idag och helgen har varit jättebra! Igår tog vi oss en morgon promenad meja, jag och moster Maja! Vi lekte en stund nere på lekparken innan meja blev jätte ledsen och kall ( hon kasta av sig både vantar och mössa) mössan envisdes jag med att hon skulle ha . På väg hem var meja jätte ledsen och va jag än gjorde hjälpte inte! Så på väg hem stanna vi hos gudmor jenny där meja fick banan och sedan kom rikard och hämta oss :) dagen blev lugn och på em åkte vi hem till Emma, Tobias och lilla Emilia! Det var en mysgig och kidsen lekte och busa :) I dag hade vi mkt plannerat men natten har varit jobbig eftersom meja varit rosslig så har hon velat ligga uppe på mig! Jag har mått illa hela morgonen och varit jätte trött! Så träningen och besöket i brastad blev inte av :( istället blir de vila! Hoppas ni haft en trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0