Måndag!

Ny vecka och nya möjligheter. Har drömt mardrömmar inatt fast meja sov till kvart i åtta kände jag mig ändå helt slut i kropp och själ. Så vi har bara varit hemma mestadels i dag, på fm var vi ute och lekte i sandlådan och gunga, sedan sov vi fm vila tillsammans innan det var dags för lunch, kyckling tikkamasala är en ny favorit för lillan. annars har vi busat och grejat här hemma, Meja har varit på ett sånt där underbart humör så man blir glad i hela kroppen , massa mys och goa skratt , underbara älskade unge. När vi vilat em luren tog vi på oss och gick en sväng med Jenny och dogsen, vi bor kanske 300 meter ifrån varann men ses inte oftare för de, tråkigt och jag hoppas att de verkligen blir bättre! efter de begav vi oss till ICA där vi mötte upp en mammavän som jag köpt en åkpåse av , jättenöjd blev jag! Facebook köp/sälj är fina grejjer ;) Sedan handla vi lite och så , nu är maten snart klar och mejsan sover , så ha en bra kväll allihopa :9 / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0