Onsdag och torsdag!

Hej på er! Igår var de Ullared som gällde för hela slanten , vi hade en trevlig resa med Louise och Robby! en hel del fynd gjorde vi och jag hörde inte rikard sucka en ända gång! När vi kom hem på kvällen var klockan sju och det var natten för skatten! När Meja somna färga jag håret och raka av Rikard allt sitt hår! :) Vi alla tre sov fruktansvärt gott i natt! :) Idag fick vi sovmorgon till halv 8! Efter frukosten tog vi en promenad jag sa hejdå till mina favoriter när vi kom till simhallen där simma, basta och sola jag en stund och bara njöt av ensamheten! När jag var klar mötte jag upp gänget igen och vi drog till sinclar där vi mötte Fina Hannah som går tredje året på Foto hon har som projektarbete att fota just barn så Meja blev fotad och det blev såå fina bilder så vi ska dit igen nästa vecka och ta mer kort, då ska kusin milo få följa med! Är det någon förälder som vill ha fina kort på sina barn , hör av er ! :) Efter vi varit där åkte vi hem till mammsen och hälsa på , det blev en heldag med mat och fika mysigt! Nu är vi hemma och Meja sover och rikard är i affären, det blir en slappar kväll för att ladda inför morgondagens uteliv, det ska bli så kul :) hoppas ni har de fint! kram

Kommentarer
Postat av: alexandra

Åh, ja hade gärna velat ha kort på Leah i fall hon behöver fler småttingar:)

2012-10-05 @ 20:24:19
Postat av: Liza

Hej! Ja har oxå en Meja. Skulle vart jättekul å fota henne. Ja har 0702-779947 eller mail [email protected]
Mvh Liza

2012-10-07 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0