Öppna förskolan!

Tjao på er ! Idag vägde jag mig efter ungefär 2 veckors uppehåll utan någon spec träning eller så bra kost, och vet ni? hade varken gått upp eller ner! Nu kör vi igång igen och jag är rätt laddad! dagen startade när Rikards klocka ringde imorse strax innan sex. Sedan vila vi en timme mellan 8-9 efter det tog vi en långpromenad i totalt spöregn, med Tilda och Mia, vi var rätt blöta när vi kom hem en timme senare. Efter lite lunch i magen så tog vi bussen ner till öppna förskolan där vi hängde några timmar :) idag var vi inte alls så många men det var väldigt mysigt ändå. Meja somna innan vi var ute från lokalerna och har varit trött och gnällig sedan hon vakna. När älsko kom hem så laga jag lite mat och nu sjunger rikard för Meja här så hon ska somna och jag tar det lungt. känner mig helt slut i kroppen och huvudvärken sitter som en plåster, har nog både ätit och druckit för lite idag.. Imorgon är det onsdag och då ska vi träffa Wille och Jenny. det ska bli jätteskoj! :) kram på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0