söndag!

Gokväll på er! Kl ringde sju och jag var allt annat än sugen på att gå upp! Kl åtta börja jag jobba och det ut rulla på och tiden gick rätt fort ändå, på slutet gjorde de dock ont i mig av längtan efter min skatt!! När jag kom hem hade rikard lagat oxfile , sås och klyftpotstis! De goaste jag ätit på länge :) meja vakna till och fick vara uppe en stund, mysigt! Nu ligger jag i sängen tätt intill världens bästa lilla tjej! Jag ska strax sova för imorgon ska vi ta en långpromenad på förmiddagen och sedan på eftermiddagen kommer mamma, maja och jacob som ska passa skatten en halvtimme tills rikard kommer hem eftersom kettle belltsen börjar 17 :) Hoppas ni haft en fin dag! Kram på er!
Kollar igenom bilder gammal blid på min goa vän! Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0