tisdag!

Gokväll! Just nu ligger jag i sängen och har det värdefullaste jag har på magen, hon somnar nästan alltid så. :) Idag har det varit väldigt lungt här hemma. Meja har haft över 39 ° i feber vilket hon aldrig haft innan. Hon har varit ledsen ( den lilla tiden hon va vaken ca 3 timmar på hela dagen) annars har hon legat på mitt bröst och sovit, så som hon alltid låg när hon va liten <3 När rikard kom hem laga vi mat och sedan stack jag och träna gick lite tidigre ner och körde lite cross innan zumbapasset börja. Men va kallt de var när jag gick hem ush! Efter dusch och kvällsmat vakna meja så då gick vi in å la oss! Ska snart sova imorgon är det onsdag och mys, träning och jobb väntas :) kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0