Tisdag!

Gokväll på er! Idag vakna vi klockan åtta! Igår var Meja inte alls sugen på att somna , varje gång vi försökte gå runt och sjunga eller lägga henne blev hon helt hysterisk och ledsen, så vi lät henne vara uppe med oss. Vid 21.30 gav skatten upp när vi åt lite kvällsmat , hon somna med macka i handen i rikards famn! Underbara lilla skatt! När vi vaknat i morse såg vi lite på barnkanalen innan det var dags för frukost! På förmiddagen var de mest lugnt , den vanliga promenaden med vera och Meja sov sin förmiddagslur i vagnen! Efter lunch begav vi oss ner mot stan och till öppna där vi spendera några timmar med underbart goa kids och deras mammor! Det är roligare och roligare där nere nu när Meja kan vara med mer och har mer glädje av de än när hon var liten, då var de mest jag som hade glädje av de :) Meja röjde runt och lekte, hon hade nästan ingen tid över att titta på mig eller klänga på mig som hon gör hemma :) Efter öppna tog vi vägen om Willys och handla lite sedan tog vi bussen hem! När Rikard kom hem åt vi lite mat och sedan tog jag på mig träningskläderna och begav mig till motionshuset, rikard Meja och Vera tog följe ! Idag var de 45 min zumba och jag kände av träningsvärken från igår , men skoj var de och skaka rumpa gjorde vi , eller hur Sarah? ;) Efter passet tog jag en pw hem och svettig och trött tog jag mig en dusch! Nu har vi precis ätit kvällsmat i from av knäckemacka med ägg så nu ska vi gosa ner oss i soffan och kika på lite webbtv innan det är dags att krypa ner brevid skatten och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0